بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

مشکل در اتصال به روتر

سلام اساتید

مشکل من به این صورت هست که روتر دی‌لینک مدل dir 605l دارم و گوشی ایفون

از یه فاصله ای با ایفون نمیتونم به وایرلس وصل بشم و پیغام پسورد اشتباه است میده در صورتی که رمز صحیح هست این فاصله تقریبا ۱۵ و یا ۱۰متر هست و سیگنال فول هست

حالا وقتی به روتر نزدیک میشم براحتی وصل میشه

هم روتر و هم ایفون ریست فکتوری و ریستور کردم ولی مشکل باقی هست

اینم بگم که فقط با این روتر مشکل دارم و یک روتر دیگه که با فاصله خیلی بیشتر موجود هست براحتی وصل میشه

و زمانی هم که وصل میشه مشکلی ندارم و در فاصله های زیاد مشکلی نداره و قطعی نداره تا زمانی که به صورت دستی قطع کنم ارتباط رو و بعد تا نزدیک مودم مثلا ۲ ۳ متری نشم وصل نمیشه

دستگاه های دیگه هم براحتی از هر فاصله بهش وصل میشن

لطفا منو راهنمایی کنید

پرسیده شده در 1396/08/13 توسط

3 پاسخ

1

سلام

ظاهرا اطرافتون وایرلسهای زیادی است

کانال وایرلسها رو از حالت اتوماتیک در بیارین و عوض کنید یکی رو روی یک و یکی رو روی 6 و یکی رو روی 11 بزارین

سعی کنید این روتری که الان باهاش مشکل دارین روی 6 باشه ببینید مشکل حل میشه؟

پاسخ در 1396/08/13 توسط
0

خیلی ممنون از شما

تغییرات انجام دادم چنل وایرلس رو روی ۶ گذاشتم و از امنیت از wpa2 only به wpa mixed تغییر دادم

ظاهرا همه چیز خوبه

سپاس

پاسخ در 1396/08/14 توسط
0

دوست عزیز باید هر وایرلس رو روی کانال متفاوت بزارین

اینجوری با هم تداخل و هنگ میکنند

دوست عزیز وایرلسهایی که نزدیک هم هستند رو روی کانالهای یک و 6 و 11 بزارین

و اونی که باهاش مشکل داشتین روی 6 بزارین

دوست عزیز هم کانال بودن وایرلسها باعث مشکل و هنگ اونها میشه

اونهای دیگه رو تغییر بدین و اینی که مشکل داشت رو روی 6 بزارین

پاسخ در 1396/08/14 توسط

پاسخ شما