تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

روتر rb3011

سلام، وقت بخیر

اخیرا روتر 3011 خریداری کردیم و متوجه شدیم userman توی نسخه 6.41 برای این روتر ارائه نشده، و یا باید نسخه 6.33.3 رو نصب کنیم یا تا ارائه نسخه os7 صبر کنیم!

با توجه به حدود 120 یوزری که داریم، به لحاظ منطقی تعریف این تعداد یوزر توی خود میکروتیک مشکلی نداره؟

پرسیده شده در 1396/11/07 توسط

5 پاسخ

2

بله درسته

امکانش هست و مشکلی هم توی هات اسپات نخواهید داشت.چون رم و cpu روترتون خوب است

پاسخ در 1396/11/07 توسط
0

سلام

دوست عزیز لایسنس روتر شما لول 5 است پس اگر یورمنیجر هم بخواین 50 تا یوزر بیشتر جواب نمیده و یا باید از هات اسپات یا یک ردیوس سرور قویتری استفاده کنید

البته با قدرت رم و cpu این روتر مشکلی با 120 تا یوزر نخواهید داشت اما لایسنس این اجازه رو به شما نمیده

پاسخ در 1396/11/07 توسط
0

سلام

مدل دقیق روتر شما 3011UiAS-RM ؟ ؟

پاسخ در 1396/11/07 توسط
0

درسته، ولی منظورم این بود که از خود هات اسپات(تعریف یوزرها توی روتر نه یوزر منیجر) برای مدیریت یوزرها استفاده کنیم که توی لول 5 تا 500 تا امکان داره

پاسخ در 1396/11/07 توسط

پاسخ شما