وایرلس میکروتیک
سلام.اگر بخواهیم از طریق یک لینک وایرلس تصویر چند دوربین مداربسته رو به سمت اکسس پوینت بفرستیم و همزمان خط تلفن یا انترنت رو به سمت استیشن بفرستیم و همچنین فایلهای ویدئویی یا صوتی دیگری رو انتقال و دریافت کنیم باید چه تنظیاتی رو ایجاد و همچنین چه تجهیزات دیگری رو اضافه کنیم؟؟
4 پاسخ
سلام
دوست عزیز سئوالتون گنگ است .
شما برای هر یک از این خواسته هایی که فرمودین باید زیر ساختشو آماده کنید مثلا برای اینترنت باید مودم داشته باشین برای دوربین مدار بسته باید دوربین و دستگاه ذخیره سازی داشته باشین و ....
اما از نظر وایرلس چیز زیادی نمی خواین فقط یک جفت دستگاه وایرلس میخواین که قابلیت لینک شدن و ارتباط با هم رو داشته باشن مثلا یک جفت sxt میکروتیک ... بعد از این که این لینک برقرار شد . دیتای شما ازین لینک عبور میکنه ، حالا این دیتا میخواد تصویر باشه یا صوت باشه یا اینترنت....
اگر شما لینک وایرلس رو بریج کنید ، مثل این میشه که شما بین اون دو نقطه کابل شبکه کشیدین و هر دیتایی که دارین از همین کابل میگذره و نیاز تنظیم خاصی نیست
و برای سوئیچها اگر منیج باشه باید هر یک از پورتها رو تنظیم کنید و روت بنویسین و vlan و.... اما اگر سوئیچ شما unmanage باشه نیاز به هیچ تنظیمی نداره
مسئله ای که بیشتر مد نظرمه اینکه باید در هردو سمت سوییچ بزارم چون رادیو وایرلس یک پورت اترنت دارند.چه تنظیماتی رو روی رادیو وایرلس انجام یدم که هر کدام از این ها(تصاؤیر دوربین .اینترنت و...)به سمت دستگاه خودش ارسال شه.بریج بسازم؟وی لن یا چیز دیگه ای.روی سوییچها تنظیمات می خواد؟ممون بابت جوابهای قبلیتون
سلام
خوب دوست عزیز شما باید بگید چند دوربین با چه کیفیتی
اینترنت با چه پهنای باندی و ...
همچنین فاصله این دو نقطه رو بگید تا هم پهنای باند کل رو بشه حساب کرد هم فاصله , که نوع دستگاه و تنضیمات مشخص بشه