تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

اتصال تبلت به کارت شبکه وایرلس

سلام ، آیا این قابلیت وجود دارد که تبلت را به کامپیوتری که کارت شبکه وایرلس دارد وصل کنم یا باید حتما از مودم استفاده کنم : مدل کارت شبکه : DLink DWA-126

پرسیده شده در 1393/02/01 توسط

1 پاسخ

3

اگر از شبکه Ad Hoc استفاده کنی میشه . یعنی شما کامپیوترت رو به عنوان یک Access Point معرفی میکنی و بعد با تبلت بهش وصل میشی . اما این رو بدونسته باش که بعد از اتصال بایستی IP دستی در رنج مناسب به تبلت خودتون وارد کنید چون بعد از راه اندازی این شبکه DHCP وجود نداره که به تبلت شما IP بده . دقت داشته باشید که با این روش تنها ارتباط بین این دو دستگاه برقرار میشه و برای دسترسی به منایع همدیگه باید از ابزارها یا نرم افزار های مناسب استفاده کنید . برای راه اندازی این شبکه به مقالات زیر مراجعه کنید :

پاسخ در 1393/02/01 توسط

پاسخ شما