اجازه اجرای برنامه فقط در صورت ورود از یک کارت شبکه خاص در لینوکس
دوستان ما یه لینوکس داریم که 3 تا کارت شبکه داره ،یه برنامه هم روی سیستم داریم میخوایم کاری کنیم که فقط اونایی که از کارت شبکه اول از طریق اینترنت به سیستم ما وصل میشن بتونن این برنامه رو اجرا کنن و یه سری اطلاعات دریافت کنند.یعنی هرکس از کارت شبکه های دیگه وصل بشه به این سیستم اجازه دسترسی به این برنامه نداشته باشه... لطف میکنید یه راه کار بهم بدین؟؟ و سوال دوم اینه که کاری کنیم اشخاصی که از طریق کارت شبکه اول به سیستم وصل میشوند تحت هیچ شرایطی نمتوجه نشوند سیستم دو تا کارت شبکه دیگه داره...یعنی چه از طریق مک و .....تحت هیچ شرایطی تشخیص ندهند
ممنون میشم جواب بدین🙏
#َشبکه #امنیت #سوال #لینوکس1 پاسخ
برای سئوال اولتون لینک زیر رو ببینید.
https://unix.stackexchange.com/questions/210982/bind-unix-program-to-specific-network-interface
لطفا سئوال دومتون رو در قالب پست جداگانه مطرح کنید. با تشکر