تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

SSH زدن بین دو سرور از طریق Public Key و Private Key

سلام دوستان برای ssh زدن بین دو سرور از طریق private , public key باید چیکار کرد؟؟؟ همچنین برای تغییر کلید های تولید شده بابد چیکار کرد؟؟

#َشبکه #امنیت #لینوکس
پرسیده شده در 1397/10/23 توسط

3 پاسخ

0

لطفا سئوالتون رو با ذکر جزئیات مطرح کنید.

منظورتون چیه که برای SSH زدن باید چیکار کرد ؟

مشکلتون دقیقا چیه ؟ و چه چیزی رو میخواین بدونین ؟

پاسخ در 1397/10/23 توسط
0

ما وقتی میخوایم بدون پسورد به یک سرور ssh بزنیم باید از کلید ها استفاده کنیم و کلید عمومی رو روی سرور قرار بدیم تا بتونیم با زدن ssh بدون پسورد ب سرور متصل بشیم .میایم با دستور sshkeygen یه جفت کلید تولید میکنیمو کلید عمومی رو روس سرور قرار میدیم .حال من میخوام ببینم چظوری میتونم کلید رو تغییر بدم؟؟آیا شدنی هست؟؟

پاسخ در 1397/10/24 توسط
0

1. ابتدا با دستور زیر SSH Host Key های قدیمی رو حذف کنید :

rm /etc/ssh/ssh_host_*

2. حالا OpenSSH Server رو Reconfigure کنید :

dpkg-reconfigure openssh-server

3. با دستور زیر هم فایل های SSH Client رو آپدیت کنید :

~/.ssh/known_hosts
پاسخ در 1397/10/24 توسط

پاسخ شما