0
ایجاد کردن Interval برای Zabbix
با سلام و و خسته نباشید
دوستان چطور میتونم در زبیکس interval تعریف کنم?
راستش میخوام بگم اگر پهنای باند یک مرکز از مثلا 100 مگ بیشتر شد یک Alarm بده
1 پاسخ
0
سلام ، دوست عزیز اول خواهش می کنم به عنوان سوالتون بیشتر دقت کنید ، هر چقدر برای توضیحات در سوال و تهیه متن مناسب زمان بزارید سریعتر جواب میگیرید ! اینکه عنوانتون فقط باشه Zabbix !!! اصلا قشنگ نیست و کمتر کسی علاقه نشون میده به شما جواب بده ، دقیقا این برداشت میشه که ایشون برای کار خودش ارزش قائل نیست ، من براتون اینبار اصلاح کردم عنوان سوال رو ، اما در پاسخش طوری که من گشتم باید دنبال گزینه ای به نام BW-Usage در تنظیمات Zabbix بگردید و یک Trigger با مشخصات زیر ایجاد کنید :
{YourTemplateName_or_YourHostname:BW-Usage.avg(1800)}>1572864
در عین حال پهنای باند اضافه و کم و بیشتر و کمتر نمیشه ، مصرف پهنای باند کمتر و بیشتر میشه با تشکر