تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو تخفیف های داغ در جشنواره تابستانه توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

login fortigate

با سلام

بنده چندتا ویندوز 7 و یک ویندوز سرور در gns3 به سوییچ وصل کرده ام و ویندوز 7ها جز vlan236 , و ویندوز سرور جز vlan 237 در سوییچ هستن.سویچ هم به پورت یک فورتیگیت وصل هستش و روی پورت یک فورتیگیت دوتا vlan 236,237 با ای پی های 192.168.236.1 و 192.168.237.2 ایجاد کرده ام و چون dhcp را روی ویندوز سرور راه انداختم dhcp relay هم روی vlan236 v راه اندازی کرده ام و همه سیسنم ها دارن ای پی میگیرن.دوتا پالیس از vlan 236 به 237 و برعکس به صورت all راه اندازی کرده ام و به طوری که سیستمها پینگ سرور رو دارند و برعکس و حتی پینگ gateway  هم دارند ولی نمیتوانم روی ویندوز 7 هام به فورتیگیت لاگین کنم.صفحه لاگین بالا نمیاد.ولی اگر بهصورت مستقیم به فورتیگیت سیستم را وصل میکنم مثلا به پورت 2 اونوقت میشه.اگر امکان دارد یه راهنمایی بفرمایید

باتشکر

پرسیده شده در 1402/05/08 توسط

0 پاسخ

این سوال هنوز پاسخی ندارد

پاسخ شما