بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو بهار آموزش با تخفیف های شگفت انگیز توسینسو
مانده تا پایان تخفیف
مشاهده دوره ها
0

بکاپ از هارد سرور

سلام وقت بخیر

یه سرور HP G9 رو راه اندازی کردیم

چطور ازش بکاپ تهیه کنیم که بعد بتونیم براحتی رستورش کنیم و مثل الان که کلی تنظیمات، نرم افزار و ویندوز نصب کردیم برگرده؟

تشکر

پرسیده شده در 1403/03/09 توسط

2 پاسخ

0

اگر میخواید بکاپ دوره ای و زمانبندی شده بگیرید veeam خوبه. ولی اگر دوره ای نمیخواید ابزار هایی مثل acronis و aomei خوبن.

ولی اگر سرورتون فیزیکی هست و ویرچوال نیست یکم چالشتون بیشتره

پاسخ در 1403/03/11 توسط
0

نرم افزار های بکاپ گیری مثل Veeam.

البته بیشتر روی سرور مجازی قدرت دارن ولی خب برای سرور فیزیکی هم یه Agent داره.

پاسخ در 1403/03/10 توسط

پاسخ شما