0
بکاپ از هارد سرور
سلام وقت بخیر
یه سرور HP G9 رو راه اندازی کردیم
چطور ازش بکاپ تهیه کنیم که بعد بتونیم براحتی رستورش کنیم و مثل الان که کلی تنظیمات، نرم افزار و ویندوز نصب کردیم برگرده؟
تشکر
2 پاسخ
0
اگر میخواید بکاپ دوره ای و زمانبندی شده بگیرید veeam خوبه. ولی اگر دوره ای نمیخواید ابزار هایی مثل acronis و aomei خوبن.
ولی اگر سرورتون فیزیکی هست و ویرچوال نیست یکم چالشتون بیشتره
0
نرم افزار های بکاپ گیری مثل Veeam.
البته بیشتر روی سرور مجازی قدرت دارن ولی خب برای سرور فیزیکی هم یه Agent داره.