0
نصب دوباره لینوکس
سلام و عرض ادب .
من یک سیستم عامل لینوکس در کنار ویندوز 7 نصب کردم .الان قصد دارم که لینوکس رو دوباره بر روی پارتیشن لینوکس قبل نصب کنم .میخواستم بدونم که بعد نصب توی گراب وینوز 7 بالا میاد یا خیر ؟
لینوکس توزیع اوبونتو 16
1 پاسخ
2
سلام به شما دوست عزیز
مشکلی برای شما پیش نمیاد چون گراب اوبونتو 16 وجود ویندوز 7 رو تشخیص میده و خودش توی گراب اددش می کنه